Monday, 10 April 2017

My wishlist Fashion Mia

Girls... there are so many online boutiques I know but Fashion Mia is one of the best and in fact I’m reviewing it again. I browsed their website so many times cause they're too beautiful their dresses and I pulled out few items that can be worn this spring or for special occasions  too! Have a look to these  Long Maxi Dresses with spring designs as well!

V-Neck Butterfly Printed Chiffon Maxi Dress

Does not seem romantic? :) But what I was looking this time it was a cool not to short Women's Skater Dresses a dress to wear for a pre-dinner drink with friends in town and this I found it so delicious, just had to add a red jacket!

Round Neck Belt Floral Printed Skater Dress

Every time you visit Fashion Mia you’ll find great sales on their already unbelievable prices so go and buy your dress! They are the affordable way to keep your style on trend year round.... :)  
Ragazze... ci sono tante boutiques on-line lo so ma Fashion Mia e' una delle migliori e infatti ne parlo ancora. Ho passato in rassegna il loro sito web così tante volte perche' i loro vestiti sono bellissimi e ho tirato fuori alcuni capi che possono essere indossati in primavera o anche nelle occasioni speciali! Date un'occhiata a questi Long Maxi Dresses con disegni così primaverili! Non vi sembra romantico? :) Quello che cercavo questa volta era un vestitino fresco da indossare per un aperitivo pre-cena con le amiche in centro e questo l'ho trovato delizioso, mi e' bastato solo aggiungere in giacchino rosso! Ogni volta visiterete Fashion Mia troverete grandi sconti sui loro prezzi già incredibili quindi andate a comprare il vostro abito! :)

17 comments:

  1. A beautiful dress ;)

    Http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cara Grace, ciò che è bello, come questi eleganti vestiti lo giudica anche un vecchietto come me!
    Ciao e buona settimana santa con un forte abbraccio e un sorriso:-)
    Tomaso

    ReplyDelete
  3. I disegni primaverili sono i miei preferiti sia per i colori che per le fantasie! ;)

    ReplyDelete
  4. I love the first dress. It's totally me! :)

    ReplyDelete
  5. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  7. Bellissima la tua wishlist il mio preferito è il secondo

    ReplyDelete
  8. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/04/new-baby-guess-bag.html

    ReplyDelete
  9. like it!
    check out our blog too :)

    ReplyDelete
  10. Molto belli entrambi gli abiti ma il mio preferito è il secondo :)

    My Tester Mania Blog

    ReplyDelete
  11. Entrambi splendidi ma anche per me il preferito e' il secondo!:).
    Grazie mille per la segnalazione e complimenti per la scelta:)).
    Un bacione:)).
    Rosy

    ReplyDelete
  12. Mi piacciono un sacco tutte e due, hai proprio buon gusto. Un bacione!!!!

    ReplyDelete

thanks for stopping here...

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...