Saturday, 23 April 2016

My SOUFEEL bracelet / Il mio braccialetto SOUFEEL

Here I am my friends to show you my bracelet!
As I told you in my previous post I had the chance to collaborate with the SOUFEEL an on line company of amazing jewelry!!


They all came in separate bags...
This is the bracelet that I chose in braided leather
then because I have a passion for the Murano glass, typically Italian, I chosed among these beautiful SOUFEEL murano glass charms as you can see.



Instead for the central pendant between the many they have, I have chosen a very nice blue-eyed baby octopus with a pearl below!

In short, the photos speak for themselves and this SOUFEEL bracelet is so stylish for quality and beauty for the details!
Do not hesitate to buy the SOUFEEL jewelry especially taking advantage of the continuous discounts and offers that you will find cause you will never disappoint! And a special thanks to SOUFEEL for giving me the opportunity to know a fascinating world and for giving me the opportunity for once to reward myself... cause I'm worth!
https://www.facebook.com/SoufeelJewelry/
https://twitter.com/soufeel

24 comments:

  1. Beautiful post,dear! I will be very glad if you will come to me )) Kisses NEW POST!!! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/04/blog-post_22.html

    ReplyDelete
  2. Che belli questi piccoli gioielli,colorati e allegri,li hai presentati benissimo!Baci!

    ReplyDelete
  3. Bracelet and pitcures are gorgeous! ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bellissimo il tuo braccialetto Grace, mi piace tantissimo l'idea dei charms in vetro di murano che lo rendono ancora più bello!!mi piace tantissimo anche il ciondolo a forma di polpo, originale e bellissimo anche questo:))
    grazie mille per la condivisione e per avermi fatto conoscere gli splendidi gioielli di questo marchio:))
    un bacione e buona domenica:))
    Rosy

    ReplyDelete
  5. Questo bracciale è davvero bellissimo!
    Mi sono unita ai tuoi follower, ti aspetto da me <3

    ReplyDelete
  6. molto bello!
    Buona domenica

    ReplyDelete
  7. Molto carino questo bracciale! Mi piace come hai abbinato i vari ciondoli e poi il vetro di Murano è davvero bello e fa sempre uno splendido effetto.
    I miei preferiti sono quello col celeste e quello con i fiorellini dentro :)
    Buona domenica!

    ReplyDelete
  8. Molto belli questi ciondoli dai colori allegri ed estivi !!! Baci

    ReplyDelete
  9. Ma che bello....fine e moderno!

    ReplyDelete
  10. Hi Grace! It will be great to connect with you on GFC. Please start and comment done!
    http://crazy-nailzz.blogspot.in/

    ReplyDelete
  11. ADORO questi braccialetti "componibili"!!!

    ReplyDelete
  12. Veramente di ottimo gusto e bella l'originalità di inserire sulla pelle le creazioni in stile Murano e il polipetto.
    Grande effetto!
    Bacio serale

    ReplyDelete
  13. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bellissimi questi braccialetti e anche i piatti che proponi sono sensazionali. Mi sono iscritta , aspetto te. Al prossimo post, un bacio Fabiola

    ReplyDelete
  15. Quanto buon gusto! Che bel braccialetto! Bravissima davvero!
    Un abbraccio e felice settimana!
    Kiss Rosa

    ReplyDelete
  16. ciao mi sono iscritta al blog e ti ho aggiunta su google+ ti lascio il link al mio blog http://modaecosmesi.blogspot.it/
    ^_^ grazie

    ReplyDelete
  17. Ciao! Mi sono iscritta al tuo blog (sono la numero 749), ti aspetto se ti va tra i miei lettori fissi!
    www.mammatoday.com

    ReplyDelete
  18. Ciao!
    Eccomi,sono venuta a trovarti!
    Complimenti per le collaborazioni,molto carino il braccialetto!
    Alla prossima!

    ReplyDelete

thanks for stopping here...

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...